ثبت شرکت و اقامت در امارات متحده عربی

با توجه به نزدیکی با ایران وسبک زندگی لوکس وامنیت اقتصادی ؛ تجاری واجتماعی بالا ، امارات عربی متحده مخصوصا شهر دبی به قطب تجاری منطقه خاورمیانه تبدیل شده که تجار زیادی را به خود جذب کرده است و همینطور بسیاری از سلبریتی ها ،اشخاص وشرکتهای مطرح وبه نام دنیا در این کشور سرمایه گذاری واقامت دارند.
ثبت شرکت وخرید ملک بهترین و آسانترین روش دریافت اقامت در امارات متحده عربی میباشد.

 

 ثبت شرکت و دریافت اقامت درمنطقه اصلی دبی

ثبت شرکت در امارت متحده عربی در دو منطقه اصلی و منطقه آزاد قابل انجام است.
به دلیل اینکه دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در مناطق آزاد برای ایرانیان بسیارمشکل است بهتر است که دارندگان پاسپورت ایرانی یا دارندگان پاسپورت خارجی که محل تولدشان ایران است ، شرکت خود را در منطقه اصلی دبی ثبت کنند تا راحت تر موفق به اخذ اقامت شوند .
با ثبت شرکت در دبی ، شما میتوانید برای خود وخانواده اقامت 2 ساله دریافت کنید که در صورت فعال و بروز بودن
شرکت ، قابل تمدید است. ثبت شرکت در دبی به دوصورت قابل ثبت است با فعالیت محدود وتک موردی مثل پوشاک یا محصولات ساختمانی که به ان Commercial گفته میشود یا فعالیت گسترده که به ان General Trading
گفته میشود. این نوع شرکت اجازه واردات وصادرات بسیاری از کالاها ومحصولات را شامل میشود.
درگذشته همه خارجیها برای ثبت شرکت نیاز به اسپانسر (کفیل اماراتی) داشتند که 51% سهام شرکت به نام او میشد ولی طبق قوانین اخیر، ثبت بسیاری از شرکتها با فعالیتهای گوناگون نیاز به کفیل اماراتی ندارند و بیزنس وکل سهام شرکت می تواند صد درصد به نام خارجی ثبت شود. البته بعضی فعالیتها مثل ثبت شرکتهای بزرگ ساختمانی ، کلینیک یا دفتر وکالت همچنان نیاز به کفیل اماراتی دارند.
مراحل ثبت شرکت واقامت در دبی

 

 دریافت موافقت مبدیی از دایره اقتصادی دبی
رززو نام تجاری (تعیین نام شرکت)
تعیین شرکا و انعقاد اساسنامه یا همان عقد تاسیس در صورتی که تعداد شرکا دو نفر یا بیشتر باشد.(برای ایرانیان بیشتر
ازدو شریک توصیه نمی شود)
 اجاره دفتر یا مغازه (برای برخی فعالیتها اجاره دفتر الزامی نیست)
 دریافت لایسنس شرکت (رخصه تجاری
دریافت کارت بطاقه منشاه شرکت
درخواست اقامت
انجام آزمایشات پزشکی
 درج مهر اقامت دوساله در پاسپورت

 

هزینه های اداری ، حق الزحمه و راه اندازی شرکت ودریافت اقامت ، با توجه به نوع فعالیت شرکت وتعداد شرکا و نام تجاری که انتخاب میکنند بین حدود 35 هزار درهم تا 45 هزار درهم متغیر میباشد و پروسه انجام مراحل کار تا صدور اقامت حدود 30 روز زمان میبرد.
لطفا برای دریافت مشاوره واطلاع دقیقتری از هزینه ها وچگونگی انجام کار با ما تماس بگیرید. 9262263-310+1

 ثبت شرکت در منطقه آزاد راس الخیمه و دریافت اقامت 10 ساله امارات اگر پاسپورت خارجی دارید و در پاسپورت شما ، محل تولد ایران قید نشده ثبت شرکت در منطقه آزاد راس الخیمه را پیشنهاد میکنیم. شما با هزینه کلی حدود 99 هزار درهم میتوانید شرکت خود را در راس الخیمه به ثبت رسانده و اقامت 10 ساله امارات را نیز دریافت کنید.این شرکت نیازی به تمدید ندارد وبرای 10 سال فعال میباشد. اجاره دفتر الزامی نیست.
نکات مهم در مورد حساب بانکی:بعد از ثبت شرکت و دریافت اقامت چه در دبی و چه مناطق آزاد شما قادر خواهید بود دریکی از بانکهای امارات حساب جاری یا پس انداز باز کنید ودسته چک دریافت کرده وبعد از گذشت چند ماه وام یا اعتبار بگیرید.

لطفا برای اطلاعات بیشتر ازجزییات هزینه ها و انجام مراحل کار با ما تماس بگیرید. 9262263-310+1